Avís legal

Aquesta pàgina web és propietat de FUNDACIÓ PINEDA PER AL FOMENT I EL DESENVOLUPAMENT DE L’ENSENYAMENT I LA CULTURA (FUNDACIÓ PINEDA).

FUNDACIÓ PINEDA acompleix els requisits establerts amb la normativa actual sobre Protecció de Dades de Caràcter Personal i Comerç Electrònic. Amb aquest fi, ha creat el següent Avís Legal:

Informació:

Denominació social: FUNDACIÓ PINEDA PER AL FOMENT I EL DESENVOLUPAMENT DE L’ENSENYAMENT I LA CULTURA

NIF: G-60044898

Dades d’inscripció:: número 631 al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb data 28 de setembre de 1992.

Nom de domini: fundaciopineda.org

Dades de contacte:

Adreça: Aribau, 250, 1r 2a 08006 Barcelona.

Tel.: 93 6636466

E-mail: info@fundaciopineda.org

Condicions generals d’ús:

Tota persona que accedeixi a aquest lloc Web assumeix el paper d’Usuari, i es compromet a l’observança  i l’acompliment rigorós de les disposicions que aquí es disposen, així com de qualsevol altra disposició legal que sigui d’aplicació.

FUNDACIÓ PINEDA es reserva el dret a modificar qualsevol tipus d’informació que pogués aparèixer al lloc Web, sense que existeixi obligació de preavís o posar en coneixement dels Usuaris aquestes obligacions, s’entén com suficient la publicació al lloc Web.

L’usuari accepta plenament i sense reserves les disposicions incloses a aquest Avís Legal, a la versió publicada per FUNDACIÓ PINEDA al moment mateix en què l’usuari accedeixi al lloc Web.

El lloc Web pot ser visitat lliurement i l’Usuari es compromet a utilitzar els seus continguts i serveis de conformitat amb la llei, la moral i les bons costums i el present Avís Legal. A tal efecte, l’Usuari s’abstindrà d’utilitzar el lloc Web amb fins o efectes il·lícits, prohibits i lesius dels drets i interessos de tercers.

FUNDACIÓ PINEDA no es responsabilitza dels errors, omissions dels continguts del lloc Web ni d’altres continguts als quals es pugui accedir a través del mateix, ni dels danys derivats de la utilització del lloc Web, ni per qualsevol actuació realitzada sobre la base de la informació que es facilita al lloc Web.

FUNDACIÓ PINEDA ni garanteix l’absència de virus i altres elements lesius que poguessin causar danys o alteracions al sistema informàtic, als documents electrònics o als fitxers de l’Usuari del lloc Web; ni respon dels danys i perjudicis que tals elements poguessin ocasionar a l’Usuari o a tercers.

El lloc Web té caràcter informatiu, per la qual cosa el seu contingut podrà ser modificar, ampliat o suprimit a qualsevol moment, sense previ avís.

FUNDACIÓ PINEDA es reserva el dret d’actualitzar els continguts del lloc Web i/o d’eliminar-los, així com de limitar i impedir l’accés als mateixos, ja sigui temporalment o bé definitivament, sense prèvia notificació.

Drets de propietat intel·lectual i industrial

Tots els drets de propietat intel·lectual i/o industrial del lloc Web i de tots els seus continguts (textos, imatges, dissenys, creativitats, software, codi font, fragment d’àudio, programes informàtics, descàrregues digitals, bases de dades, noms comercials, marques, logotips, i/o qualsevol altre signe distintiu, etc.) que formen o hagin format part del mateix en algun moment, estan protegits per Llei i pertanyen a FUNDACIÓ PINEDA.

En cap cas s’entendrà que l’accés i l’ús del lloc Web implica la renúncia, transmissió, llicència, cessió, total o parcial, ni autorització de cap tipus, per a l’explotació, reproducció, comunicació pública, difusió, divulgació i/o transformació ni del lloc Web, ni dels seus continguts, entesos amb l’amplitud assenyalada al punt anterior, ni tampoc dels drets de propietat intel·lectual i/o industrial inherents als mateixos.