Preu del curs: 95€ dues sessions – 65€ una sessió

Per realitzar la inscripció al curs CM6 de Fundació Pineda has de seguir els següents passos:

Pas 1

Emplena els camps del formulari:

Pas 2

Has de signar aquesta autorització d'assistència i ús d'imatges. Per això has de descarregar el pdf des d' aquest link, imprimir el document, omplir-lo correctament i pujar-lo aquí:

Últim pas

Efectua el pagament (95€ en el cas de dues sessions, una a la data que apareix al formulari, i una altra al cap d'un temps; 65€ en el cas d'una sola sessió), al número de compte que et facilitem a continuació. Aquest és el preu total del curs i l'únic ingrés que hauràs de realitzar:

ES11 0182 3247 2502 0154 6552 BBVA

Beneficiari: Fundació Pineda

Concepte: CM6

Nom i dos cognoms de l'ordenant

Tens dificultats per finalitzar la inscripció? Envia les dades i els dos arxius a intelligo@fundacionpineda.org. Ens posarem en contacte amb tu.

Mostra les condicions i termes d'ús

No vull rebre publicitat

Dono el meu consentiment per al manteniment de les meves dades per a rebre informació comercial que pugui ser del meu interès, via SMS, WhatsApp I/o correu electrònic.

SINO