Qué es Intelligo

CADA TARDA SUMA

El nostre objectiu: estudiar més i millor en menys temps.

Ajudem al teu fill a desenvolupar les competències necessàries, definides a nivell internacional, a partir de l’establiment d’hàbits d’estudi i organització amb tallers d’aprenentatge actiu i cooperatiu.
Aquest és un projecte de Fundació Pineda, que porta des de 1992 realitzant projectes educatius i per a la joventut. Intelligo va néixer al 2010 i ha crescut fins a oferir, actualment, el mètode més eficaç: voler, saber i poder. El resultat són estudiants que aconsegueixen ser protagonistes de la seva trajectòria acadèmica, perquè el 90% dels participants del projecte milloren els seus resultats i nivell d’autonomia en els estudis.

Cada tarda suma

Amb INTELLIGO

Mentor INTELLIGO

Converteix-te en

a APRENDRE

APRENDRE

OBJECTIUS DELS PROGRAMES

MOTIVAR

Aconseguim que els alumnes tinguin ganes de dedicar temps als seus estudis i a avançar el temari.

ENTENDRE

Un alumne que sap estudiar entén el que estudia, i així dedica menys temps per aconseguir bons resultats.

RENDIMENT

Quan l’alumne s’adona que necessita menys temps per obtenir un bon rendiment se sent motivat a seguir estudiant.

TALENT

Volem que cada alumne descobreixi els seus talents i crei nous reptes gràcies a l’estudi actiu, reflexiu i dialogat.

QUI HI INTERVÉ?

Mentors Intelligo

Els pares

Les aules

Fundació Pineda

El procés d'aprenentatge i obtenció d'hàbits no està només en mans dels alumnes, durant els cursos Intelligo sempre hi intervindran aquests factors:

Mentors Intelligo

Els nostres mentors seran els responsables de les sales d’estudi i acompanyaran als alumnes, els ensenyaran tècniques d’estudi i els avaluaran.

Les aules

Sales habilitades amb espais diàfans, oberts i silenciosos, com és tendència en les oficines i que permeten la concentració.

Els pares

Durant el curs els pares realitzaran entrevistes trimestrals amb els mentors, per aconseguir un bon seguiment i una avaluació dels seus fills.

Fundació Pineda

La Fundació mantindrà reunions trimestrals amb els mentors per assegurar-se del rendiment dels alumnes i mantenir els criteris Intelligo.

QUÈ VOLS MILLORAR?

L'ORGANITZACIÓ

Dediques molt temps a l’estudi i vols millorar la teva organització, perquè saps que si t’ordenes i millores els teus hàbits d’estudi  necessitaràs menys temps i milloraràs els teus resultats.

LES RUTINES

Tens un bon expedient sense amb prou feines estudiar, però et falten els hàbits i rutines d’estudi i vols assimilar-los perquè quan realment els necessitis, puguis mantenir les teves notes.

EL TEMPS

Vols gestionar millor el teu temps per poder fer altres activitats durant les tardes, saps que si estudies diàriament necessitaràs menys temps que podràs dedicar al que tu vulguis